Välkommen - Häng med när bloggen uppdateras följ oss på bloglovin'

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av eldflugan - 5 oktober 2010 16:44

hej nu har jag ränssat lite bland mina örhängen och mina favorit örhängen är runda örhängen se bild nedan snart.

men jag har massa andra å om ni får se men alla orkar jag inte plocka fram särsklit inte dom som är i små askar det är rätt många aja här är dom .

HAR DU NÅGON FAVORIT??? 

    

Mina favosar!

  

Av eldflugan - 5 oktober 2010 16:14

Hej! Idag tänkte jag tipsa om vågiga vågor. Till det här behöver du :

Två snoddar och en kam.

Du blöter håret, helst med kallt vatten, varmt är inte bra för håret.

Sen delar du upp håret i två delar, du sätter upp ena delen av håret i en toffs.

Sen gör du bara två inbakade flätor. Tack vare det blöta håret blir det naturligt vågit.

GOOD LUCK!


RESULTATET!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen skrivs 2 tjejer som heter Emilia och Filippa. Vi tycker om allt mellan himmel och jord!
Hoppas ni tycker om bloggen!
Häng med när den uppdateras följ oss på bloglovin'.

Följ oss på bloglovin'

bloglovin

Fråga flugan

0 besvarade frågor

Translate our blog.

Omröstning

Vilken hudvårds produkt använder du?
 Vatten
 Scrub
 Rengöringssprit
 ansiktsmask
 Peeling
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Skriv i gästboken!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards